-30kgs belöning

Jag hade satt som mål att nå -30kg till midsommarveckan och vet ni vad? Jag lyckades! Jag nådde -30kg på onsdagen och då i appen. Jag är så nöjd! 
När jag började på Viktväktarna vägde jag in mig hemma en vecka innan invägning på möte. Jag "tjuvstartade" alltså innan invägning på möte, vilket i sin tur innebar att jag lyckades gå ner 3kg av att följa programmet. Men eftersom häftet som Lena skriver i, går på vad vågen hos vv säger ligger jag före/efter i app/häftet. 

Hur eller hur, jag har gått ner 30kg och kunde nu börja använda mig av min belöning. En Desigual-väska! 👍🏼
Så midsommarveckan var helt klart en toppenvecka. 😋
1. Semesterstart
2. -30kg, delmål check! ✔️
3. Över 50% av mitt mål är avklarat! ✔️
4. Väskan är redo och nu använd! ✔️




Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2

Sommarsemester 2017, del 1