Photofilter-day

Igår kände jag att det var en fotofilterdag, jag kände mig trött, hängig och allmänt grå. Så "snappade" en kompis och jag skulle svara henne tillbaka. Hittade ett filter som helt klart fick sätta standarden för dagen. Dom två nedre bilderna hade jag på näthinnan hela dagen. Tänk om man kunde knalla runt med en kungakrona utan att någon ens skulle reagera. Vore inte det skoj så säg?


Men visst önskade man att man kunde få ha ett filter under en dag, det är liksom inte alltid som man känner sig på topp. Då vore det extra skönt att ha nåt att gömma sig bakom, för man kan ju inte krypa ner under täcket igen och bara "glömmas" bort. Att jag kände mig grå var mest för att jag inte sovit ordentligt, hade ont i magen samt att dagen skulle bli låååång. Ett viktigt möte som inte funnits dagen innan hade bara knallat rakt in i kalendern och satt sig till rätta, Det är tur att man är flexibel och kan kasta om även om irritationen var stor. Fick ju boka om lite annat, som middag till exempel. Men det är väl överskattat att äta?
Efter mötet var det bara tillbaka till jobbet för en NPF-kurs där jag stod som samtalsledare, med andan i halsen kom jag tillbaka och vi kunde dra igång. Man lär sig nya saker hela tiden och om jag blir samtalsledare igen kommer jag göra helt annorlunda, men vi får väl se.

Idag har vi haft studiedag och fått info kring ett nytt omdömesprogram som ska användas. Hade även möjligheten att "leka" och träna efter informationen. Det var kanon. Hann även sammanställa dom nationella proven i svenska, jag har dragit lite på det men det har väl med formuleringen att göra. Jag kan liksom inte göra det direkt utan behöver tänka lite på hur jag ska göra/tänka/skriva.

Åkte från jobbet vid 17, raka vägen in till stan för vägning och tema på viktväktarna. Nu är jag nere under 100. Fy fan så bra! Jag sträcker lite på mig och klappar mig på axeln. Totalt visar vågen 25.5kg... Det är helt crazy! Nu kan jag göra min beställning på min -25 belöning. En Gucci-parfym. Gorgeous gardenia som anna med litet a gav mig för ett tag sen. Älskar den parfymen men då den är lite dyr så har jag onekligen sparat mig. Men nu jävlar ska den bli min!!



Kommentarer

  1. Grattis till presenten!! 😘👊

    SvaraRadera
  2. Du är bara så jävla bäst!!! Älskar dig, syrran <3 <3 <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?