En skål med solsken

Jag försöker att avsluta frukosten varje dag med en frukt. Just för att det egentligen är ruggigt gott men också för att äta saker som är gratis pointsmässigt. Idag blev det en apelsin och med ens hade jag både solsken utanför mitt fönster och på bordet. 


Idag är det vägning och inspirationsmöte. Jag hoppas på att få se minus idag då jag hade ett litet plus förra veckan, "bara" +0.2 men ändå. 😉 Samtidigt så tror jag att kroppen försöker jämna ut och fördela det som finns kvar på kroppen. Jag märker på kläderna att det händer grejer. Efter sen är det raka vägen hem och äta så jag hinner till vattengympan. Så ser mina torsdagar ut. 😊

Tjing tjing


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?