En dag helt i min smak...

Lördag, ja bara där är det helt i min smak men att sen kombinera den med ett par saker som jag gillar blir den fulländad. 😊
Startade dagen med en promenad med ljudbok från Storytel i lurarna. Har hittat en serie där varje avsnitt är ca 50 min långa, perfekta för en promenad. Stockholm Psycho heter den och är otroligt makaber att man fnissar högt där man går. 


Sen blev det frukost innan vi gick ut i trädgården och attackerade äppelträd nr2 som är/var väldigt vildvuxet. En kaffe i solen hade vi också tid för, såklart! 





Efter dusch, tvätthängning och bäddat rent i sängen blev det middag. Självklart bjöd jag kärleken på våffla. Han körde på den traditionella med sylt och grädde medan jag tyckte att pointsen i själva våfflan räckte och blev över. 🙈
Så istället för sylt och grädde tog jag yoghurtkvarg, banan, kiwi och kokos. Gott! 


Nu har vi sjunkit ner i soffan, kanske slumrar här en stund. 😉







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?