Fredag hela veckan, fredag hela veckan...

Just nu sitter jag på motionscykeln och "drar en repa". Har knappt rört på mig hela veckan mer än nödvändigt. Ramlade på jobbet i måndags och har haft ont lite varstans. Valde att vila... 
igår blev der vattengympa igen och det var riktigt skönt att få mjuka upp lederna. 

Har precis vinkat av Lokförarn och tänkte att innan jag sjunker ner för långt i soffan så cyklar jag. 
Gårdagens vägning gick bra, 10% är taget på plats hos Viktväktarna men eftersom jag inte vägde in mig på möte förrän efter en vecka hann jag gå ner innan. Totalen är -15.5kg nu, det är svårt att förstå faktiskt. Det kräver att man jobbar lite med hjärnan också, att se till så man faktiskt hänger med där. 


Fredagkväll och ikväll är det lugnt, ska sjunka ner i soffan sen och njuta av lite Netflix och virkning. Kanske ett glas vin och några jordnötsbågar... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?