Att ta det easy...

Lördag och första lördagen på ett par veckor där inget är planerat. Blev inbjuden på lunch hos en vän då jag är "ensam" idag men tackade faktiskt nej. Bjöd in mig på kaffe idag hos bästa vännerna när vi var där i veckan men ska meddela att nä... dom förstår. 

Istället tänkte jag sova länge, krypa upp i soffhörnet och sen virka och titta på Netflix serien How to get away with murder. Vad händer? Promenad, veckomatsedelsplanering, handling, nu städning men sen så ska jag göra det jag planerat. Vem vet, jag kanske slumrar i soffan en liten stund också. Skönt med lediga dagar...

Till Lokförarn kommer hem har jag bestämt att det blir räkmacka till middag. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?