Varje inlägg startar likadant...

Tiden rinner verkligen iväg och både hela december och januari har passerat sen sist. Tiden går verkligen lite väl snabbt.
För att göra en liten uppdaterad så har det hänt rätt så mycket. Jag skrev inte om det i november, då sista inlägget skrevs med då hade jag varit och tecknat mig ett medlemsskap på Viktväktarna. Det gjorde jag i slutet på september och det är galet så bra det har gått. Jag har sen i september gått ner 14.9kg. Orken är tillbaka och det är helt magiskt vad jag orkar mer nu. Det är så kul att det gått så bra. Över jul, som vanligtvis brukar generera plus på vågen gav i år istället för +5kg, ett plus på 0.1kg känns helt okej. 
Jag tänker inte förvandla denna blogg till en viktminskningsblogg. Jag vill bara berätta vad som händer i mitt liv. Annars jobbar jag på med jobbet, tränar, äter och mår gott dagarna i ända. 

Jag ser fram emot våren nu för lagom till hösten förra året gick vi och spontanshoppade en husbil. Galet men fan så roligt. Det var verkligen en spontanshopping. Vi hade funderingar på att skaffa men ville kolla runt lite. Men så en dag åkte vi in till Bossings på jägarvallen för att hämta broschyrer och där stod hon, juvelen. Henne ska vi ha sa jag och så blev det... 

Jag ska bli lite bättre på bloggandet bara under 2017...

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?