Snooza

Har du hört den? 
Låten Snooza av Säkert? 
Inte? 
Lyssna, jag gillar verkligen gunget i den. Sådär lagom "snoozigt".

Apropå snooza, två gånger kom jag emot knappen i morse. Att måndagar har blivit så förbaskade svåra att komma upp på. Varför? Jag ville inget hellre att ligga kvar och inte blev det lättare för att Lokförarn låg och sussade så gott. 
Med tanke på hur dagen blev borde jag nog dragit täcket över huvudet igen och låtit bli att gå upp. Eller egentligen var det inte så farligt. Jag ramlade på jobbet, gjorde en Anja Pärsons sälen för att vara helt ärlig. Innan var jag stel i nacken och det blev väl inte bättre. Har även lite ont i högra armen/handleden/knogen till lillfingret. Klantigt... men ska man rädda barn från att ramla ner från en klätterställning finns det inget som får hindra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?