Peter och Bruno on tour, Linköpings konsert och kongress

Gårdagskvällen var precis lika bra, om än inte bättre, som jag förväntat mig.
Killarna levererade på högsta nivå, der kändes som om dom verkligen gav allt. Här kommer en bildkavalkad på gårdagen. 
Först blev det middag med min "date" Lina. Vi tog oss till Pinchos, ett ställe som ger mig dubbla känslor men maten är god så därför envisas jag med att gå tillbaka. 









Det var en enorm blandning på musik, allt från rock till 60-talets Jersey Boys. Ljuvligt! 


                    Lina var i himlen... 


Goa killar som verkligen bjöd på sig själva, både på scen och utanför. Kanontrevliga, men det visste man ju. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?