Vi tar väl en till...

Inlägget från gårdagen var lite roligt att skriva så här kommer en till från min dag... 

I morse sov jag till klockan ringde 06.05 och även idag tryckte jag på snoozeknappen. Så förbannat trött!
 Tänk så lätt det är att hamna i snoozeträsket! Klockan ringde igen - snooze - och jag stänger av flightmode och kollar över vad som hänt under natten. 
Samma procedur som igår, what to wear?!? Top och jeans eftersom SMHI utlovad lite svalare väder. Fixa hår, make och sen frukost. Kaffe och macka.

Jobb, onsdagar är min lustigaste dag. Jobbar 7.40-17 och har en lektion mellan 10-11, resterande tid är jag behjälplig på lektionerna. 
Planering och föräldrasamtal! ✔️

Handla, samma dilemma varje dag. Vad ska vi äta? Hungrig, dumt att handla då men jag lyckades hålla mig till listan. Inget onyttigt, what so ever! 
Laga kyckling, pasta och smaksatt cremefraiche. Enkelt, snabbt och sa jag enkelt? Halvtimmen senare vinkar jah av Lokförarn som ska jobba.
Vad ska jag hitta på? Tar gårdagens kaka och åker till Pilla och Mats. Blir sittandes där, snackar skit och kollar hockey. 
Hem igen, vattna ute, diska inne och virka ett varv eller så.
Nu sängen! Trött som... ja, vad vet jag? 


Tjing tjing! 

Kommentarer

  1. Härligt att få höra hur din dag varit! Tycker du hinner mycket! Själv stupar jag så fort jag kommit innanför dörren.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?