Sportlov

Redan torsdag, var tar tiden vägen? Jag trodde jag skulle hinna virka massor men har bara hunnit två saker. Lustigt!
I måndags kom systeryster ner och vi hade skräckfilmsmaraton. Vi är lite smålustiga så men det är ett enormt gemensamt intresse. Behöver inte alltid vara skräck utan film i det stora. Båda gillar dock skräck och eftersom ingen annan gör passar vi på när vi ses. 


På tisdagen var vi in till stan, jag skulle ha lite garn (igen) för en framtida beställning. Sen åkte vi till Ikano, syrran ville handla lite toppar och tyckte ikano var bra för att är samlat under samma tak. Jag skulle bara ha en mascara för min är snart slut. Käkade lunch på Chili innan shoppingen drog igång. Eller ja, shoppingen?!? Syrran var inte sugen efter maten och jag spontanshoppade en vas och en ny telefon innan vi åkte hem... men utan mascara och toppar. Say what? Vad hände?


Hemma igen fortsatte vårt maraton. 
Igår åkte syrran hem och jag åkte in till stan igen för att fixa naglarna. 
Kom hem, utan mascara! 


Nu ligger jag på soffan med huvudvärk deluxe och tycker synd om mig. :(

Kommentarer

  1. Vi skulle ha shoppat innan vi käkade.....kändes ju som man hade svalt en pilatesboll efter maten ju....
    Var iväg och shoppade idag med Petra och kom hem med två par byxor =) synd bara att jag inte hittade några toppar ;)
    Det var en supermysig vistelse hos dig med en massa härliga timmar med film. Älskar dig massor och var rädd om dig <3

    SvaraRadera
  2. Alltså skräckfilm nej tack! Jag är alldeles för rädd av mig. Usch kan absolut inte se något läskigt när det är mörkt ute, då är det extra otäckt!

    Men hörrö! Mascaran då?! Hahahhaha!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?