Saker att se fram emot

Det är bra att boka i saker så man har grejer att se fram emot. Vi pratade om en hotellweekend men så läste Lokförarn tidningen att Grotesco på Scala kommer till stan. En blick på varandra och jag klickade hem två biljetter till lördagens föreställning. Komedi och middag ute med mitt hjärta, det blir en trevlig lördag.
april sen har jag bokat date med anna för nästa "kultur-event". Då ska vi se Melissa Horn för andra gången. Det ska bli kul det också. Hoppas det blir middag också... ;)

Det är bra att ha saker att se fram emot. Sportlovet är väl närmast och då är det tänkt att syrran kommer hit ett par dagar. 

                          

                          
    

Kommentarer

  1. Du och jag, några skräckfilmer och lite gott, å så lite shopping vill jag ha =)
    Längtar!!
    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?