Ett nytt år

Har länge gått och funderat på det här med "årskrönika" och jag tror faktiskt att jag hoppar det i år. Jag har inte varit speciellt aktiv i bloggen under året så för att "hosta" fram något bara för att vi kliver in i ett nytt år gör jag inte. 
Året som gått har varit galet roligt, jag/vi har gjort en massa roliga saker men jag har ändå inte varit snäll, "snäll" mot mig själv. Det har ätits, druckits och det har varit lite motion som i sin tur resulterat i... Ja ni vet vad jag menar gissar jag men jag ska inte gå ut hårt nu ock skriva ett långt inlägg för vad jag lovar inför 2016. 

                          
      
Snart drar jobbet igång igen och visst vore det skönt med jullov lite längre. Hur ska jag nu få till virkningen? Jag har vänt på dygnet och sover länge på morgonen och ibland känns det som om jag bara virkat. Visserligen är jag nästan i fatt med de beställningar jag har haft och nu väntar ett par raggsockor. Har mössor kvar som ska virkas till syster med familj men det får vänta lite.
Det är helt galet vad virkningen har tagit mig med storm. Jag kan sitta flera timmar och göra stolpar på stolpar. I slutänden blir det alltid något, jag kan köpa mängder med garn och nu behöver jag någon form av förvaring till mina garner. I dagsläget står de i påse och hur kul ser det ut? Jag skulle vilja få ordning på "mitt" tv-rum på övervåningen så jag kan inreda en lite virkhörna med skön fåtölj och fotpall. Det vore grejer det! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2