Världens knäppaste sambo

Vid den här tidpunkten på året är det bäst att vara själv hemma om det ska julpyntas. Lokförarn gillar ju inte julen som jag och plockar gärna bort det som jag ställer fram. Eller ja, det gäller ju då om han är hemma när jag gör det och det är han ju sällan. 
Men så ibland kan han skoja med mig aprilo, som i morse. Upptäcker att en av tomtarna sitter i lampskärmen och tomtens kompis är borta. Börjar leta och ser fler galna idéer. Jag låter bilderna tala för sig själv... 





Men hur jag än letade kunde jag inte hitta pojken till flickan i lampan. Iaf inte förrän senare... 



Kommentarer

  1. Han är för härlig din tomte! Det är kanske därför han plockar undan, vill inte ha konkurrens av några andra tomtar =)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?