Så var helgen snart över...

Fredagen gick så snabbt som den brukar även om jag hade kunnat se att den gått fortare ändå. Fast bara fram till 19 för efter det sen fick den gärna sakta ner. 

                        
               Redo för middag ute och julkonsert väntade jag på Lina då hon skulle hämta mig. 

Även om jag gärna sett att tiden gått sakta, så gjorde den ju inte det, kvällens julkonsert sa bara svosch så var den över kändes det som. Precis som förra året var den lika bra den här gången och gästartisten var även denna gång Jesper. Vi skrattade samtidigt som det i vissa stunder även tårades i ögonen. Peter och Matilda är grymt duktiga. 

                    

                                                               Här sitter vi och väntar...

     

      

      

      

                         

Lördagen spenderades i bilen på väg hem. Vi skulle hälsa på hos pappa och Rakel, överlämna klappar och träffas innan jul. 

                        

        

                                         Ett litet julbord serverades och oj så gott det var! 

                                               

Kvällen avslutade jag med ett glas rött och hyllningskonserten till Frank Sinatra. Ett gött sätt att avsluta en lördag.
Idag har jag pysslat tio julkort, har tio kvar. I år är jag sen, jag brukar ha lagt dom på lådan så här dags men nä inte i år inte... 
"Lussade" för Lokförarn men jag hoppade skönsången. 

       


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?