Dan före dan...

När jag börjar det här inlägget är det tre minuter kvar till julafton...

En vän skrev idag på Facebook att hon saknade ett par veckor, de hade bara försvunnit och jag känner likadant. Jag brukar ha full koll på planeringen kring jul, vad som görs när, var och hur. Men den hår gången känner jag att det är lite "axelryckning" på en hel del grejer och vet ni? Det är rätt skönt. Oavsett om allt är klar eller inte så blir det jul ändå och det absolut skönaste är att julklapparna var klara tidigt. Nästa år ska jag nog beställa det mesta på nätet, sågad skönt att inte behöva fara runt och stångas med andra. 

Imorgon spenderar vi dagen hos moster till Lokförarn, det blir "silla-tävling" där den bästa sillinläggningen ska koras, julklappsspelet ska spelas och jag kommer titta på Kalle. Så som jularna ser ut och det är skönt. Lokförarn jobbar även natten till juldagen så det blir inte sent, varken för honom eller för mig tror jag. 

Men så här dags i julaftonstimma vill jag önska er alla en riktigt God jul! Jag hoppas ni får det riktigt skönt, med god mat i gott sällskap. 

Kram på er! 

                         

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?