Tre på raken...

Bloggar idag igen. Tänk, vad har hänt? ;)

För tillfället tillfället sitter jag under värmefilten och fryser. Jag börjar komma upp i värme men jag var bra kall när jag kom hem. Elementen på jobbetvgick för fulla muggar men var ändå superkalla. Det hjälper väl kanske inte heller att fönsterbrädorna är i sten. Hur som helst, kallt är det iaf. Hoppas det är bättre i morgon. 

Jag är bra sugen på att plocka fram adventssakerna, men just för tillfället vill jag som sagt inte flytta mig från filten. I morgon är Lokförarn hemma och då kan man inte plocka fram några grejer för då går han efter och plockar bort. Onsdag har jag ett läkarbesök och efter det skannat träffa anna med litet a. Det var alldeles för länge sen vi sågs sist. Nån fika får det bli... 
Så några adventssakerna blir det inte den närmaste tiden men torsdag kanske... 

Fick också beskedet att Jul med Ernst drar igång igen den 3 december. 
Nä, nu är det bäst att jag gör en kopp te till, har redan druckit en sen jag kom hem. 

                          

Måste ju berätta att jag blev överraska på jobbet idag. Ni som känner mig vet att jag gärna gillar att ge bort saker, att visa min uppskattning för de människor som betyder något för mig. För nån vecka SEB hade jag köpt en mugg via EgoFin med texten, I'm à teacher. What's your superpower" och gav den till min kollega. Hon ger så mycket, mer än hon själv tror och jag lär mig massor av henne. Nu överraskade hon mig, på min dator stod en liten gåva. Jag blev jätteglad! :) 

                                       

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2