Det har blivit lite grejer...

Det blev en promenad i dag med. I ett kallt vinterlandskap med fnös på backen. Det är bra om det är kallt ett par dagar nu innan snön kommer för då hinner ju kärlen lägga sig till rätta. Efter promenaden såg jag till att hänga ut mat till fåglarna, både talgbollar och frön. Jag hann inte mer än vända ryggen till så var den första steglitsen där. Snart kan jag sitta vid köksfönstret och titta på de små fåglarna. 

                                       

       

                            

                                       

                                       

Jag har ju blivit lite virkgalen på den sista tiden. Jag började med sockor men har mer och mer övergått till att virka. Har fortfarande inte stickat några till mig själv än men det kommer. Svärfar ska få ett par i julklapp är det tänkt. Men det är galet vad det är kil, det är beställningar på mössor, handledsvärmare, det har varit specialbeställda mössor och dragkroksskydd, babytossor och molnmobiler. 

                                       

                           

                           

                           

                                        

                          
  
    
   

     
  
       

Kommentarer

  1. Ingen är gladare än jag att du blivit så virktokig för då får jag ju en massa roliga mössor =)

    Älskar dig, trots att du är så galen i snö ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2