En lördag i augusti

Under sommarledigheten kände jag mig duktig som gick en morgonpromenad, nästan varje dag. Min tanke var att hålla den motionen vid liv även vid jobbstart. Första veckan gick bra, andra veckan gick inte alls. Det var så oerhört lätt att stänga av klockan och sova vidare. Men vaddå, varför inte gå på kvällen då, tänker du? Jo, det har jag inga bekymmer över men det är lätt hänt att man sjunker ner i soffan då...

Idag kom jag upp och gick min sväng, skönt! Det är en skön start på dagen, filosofera lite, lyssna på ljudbok eller bara njuta av fågelsången. En skön start på dagen! 


En annan skön fortsättning är antingen hängmattan eller min solstol. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?