Jag tycker det blir olidligt...

Vi tycker olika absolut och jag köper att det finns folk som gillar den här värmen som vi haft ett par dagar nu. 
Jag kan tycka att det är helt okej men vill ha lite mer omväxlande. Var tredje/fjärde dag kan det få bli lite molnigt och kanske till och med en liten regnskur som lättar upp. 
Vi har 30 grader i sovrummet och trots fläkten som går dygnet runt sover man inte alls bra. I natt var det nästan värst, då ville Lokförarn ligga nära, en arm runt och andetag i nacken. Inte bara min kroppsvärme utan även hans, jag alstrar dessutom värme så jag tar hans så han blir sval...  
Jaja, att det är varmt om nätterna är väl ingen underdrift och för en annan som är ledig är det väl inte så farligt men jag lider med Lokförarn som får sova på dagarna eftersom han jobbat natt de senaste dagens.

I morgon lovar SMHI sämre väder, vi håller tummarna. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?