Hello July!


Så var juli här och med den värmen. 
Jag startade dagen med en morgonpromenad, så som jag startat dagen hela veckan. Känns bra i både knopp och kropp att starta så, då är ju dessutom motionen avklarad och jag behöver inte ha dåligt samvete ju närmare kvällen jag kommer. 
Dessutom har jag införskaffat en ny leksak, teknik som ska sporra mig lite. Ett sånt där aktivitetsband som mäter steg, km, all aktivitet på land som i vatten,  kaloriförbrukning, hur bra jag sover, aviserar notiser från mail/fb/instagram, kan ändra låt om jag har spelaren igång, säger till om jag var för stilla en tid och så visar den klockan förstås. 
Ja men ni hör hur roligt det låter. Ett svart armband som måste knackas på att man skase nåt. Hur kul som helst! 


Idag kommer det en som ska titta på Volvon, jag hoppas att den blir såld nu. Vi har fått en del skambud på bilen men eftersom vi inte är tvungna att sälja kan vi sitta lugnt i båten. 
Jag vill använda en del av slantarna till att åka utomlands till hösten, vi får väl se om jag kan bearbeta Lokförarn. 

Tjing tjing! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?