Semestern är här

Två dagar haf gått av semestern och för tillfället är jag hos min syster och svåger och terroriserar lite. Nu ikväll gick syrran igenom de bloggar hon brukar läsa och kom till min. 
- Det var förbannat dåligt uppdaterat här, hon är riktigt usel på det. ;)

Vad har vi pysslat med annars då dessa dagar? Vi har hittills gått lite i affärer och idag var det lite historia som fick planen. Boysen fick stanna hemma och de var väl glada för det. 

Vi gav oss in till Strängnäs och strosade i en sommar-vacker stad innan vi styrde kosan mot domkyrkan. Riktigt fin och innehåller tydligen ett att landets äldsta bibliotek. 


Vi har varit hurtiga och gått en promenad på morgonen. En skön start på dagarna, bäst att hålla i det även när jag kommer hem sen. Idag möttes vi av en härlig doft, man kan stå länge och njuta. 


Imorgon åker vi till Heron och går på bio. Jag stannar här veckan ut, iaf till lördagfm. Sen längtar jag både efter egen säng och Lokförarn. 







Kommentarer

  1. Så mysigt att få umgås och göra saker tillsammans. Tur att vi delar en av favoritsysselsättningarna....skräckfilm 😂 undrar hur många vi hinner se innan vi skiljs denna gång?
    Fantastiskt att ha dig nära, älskar dig ❤

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2