Nya Diamanten

Idag var det bestämt att vi skulle hämta nya Diamanten. Tyvärr visade det sig bli problem då vår kontantinsats inte kommit in på konton. Det blev lite strul och eftersom vår försäljare är bortrest i morgon så skulle jag få vänta till månda innan hämtning. 
Inte en chans, no way José liksom.
Vi gjorde dealen att vi åkte in idag, han gick igenom bilen med oss, gratulerade oss till köpet osv och så har jag bara att åka in och betala och ta med Diamanten hem i morgon. 


Åh, där stod hon. Under ett skyddande täcke och bara väntade på att få möta oss för första gången. 
Så fin, blank och alldeles underbar! Mycket knappar att pilla på, en skön bil att köra och ja, vi är helt klart nöjda över vårt val! 
Innan vi gick, klappade jag om Diamanten och sa: "Mamma kommer i morgon"

Kommentarer

  1. Najs med en ny bil! Supergrattis =)
    Snygg färg också.....ser fram emot att få se den in real Life =)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?