Konfirmation, skolavslutning, midsommar och bröllop...

Jorå, det händer mycket i sommar och till dessa tillställningar tycker jag det är trevligt med klänning. ! Det är konfirmation nästa helg, skolavslutning, midsommar och sen bröllop i augusti. 

Problemet är ju att hitta nån!?
Men igår hittade jag tre stycken på en hemsida. Alla tre var lika fina men att beställa tre klänningar för närmare 1500kr kändes onödigt. Då hade jag dessutom bara en tillställning i huvudet men tre klänningar. Fick sen hjälp att komma på både konfirmation och skolavslutning så då var vi ju uppe Inter klänningar. 
Klickade i att jag ville ha dem men då sa sidan ifrån. Två av klänningarna var slut och den tredje fanns inte i min storlek. Buhu!!
Klickade hem några andra istället, får prova och se om nåt passar. Den klänningen som jag verkligen blev förälskad i hoppas jag kommer hem igen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?