Underbara solskensdag!

Solen skiner ute, termometern visar 17 grader och jag ska strax gå ut med en kopp kaffe och sätta mig i solen. Tar med mig stickningen och ljudboken och pyser en stund. Kanske kan planera vad som ska köpas i blomväg för att dekorera ute. Några av förra årets pelargoner står och vaknar till i "gamla" köket, men det är långt kvar till de kan sättas ut. 

Till kvällen är det "middagsbjudning" och information/planering inför kommande sensommarbröllop. Nä, det är inte vi som ska gifta oss utan vänner som vill ha med oss i sin planering. Jag tycker det är jättespännande och ser verkligen fram emot det hela. Ska bli jättekul! Jag har varit på två bröllop innan, det ena som gäst och det andra som en del i följet med ansvar för sång. Att få vara med i planeringen redan från början ska bli kul, se hur det går till och vem vet... Mr Traindriver kanske blir "sugen" på ett bröllop han också. ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?