Luften går ur...

Ni vet en sån där dag när man är ute hela dagen, man pysslar med sånt som gör en trött. Det kan vara att gå en promenad eller som i mitt fall, jobbar i trädgården. Igår fick inte jordgubbslandet sig nån omgång, tiden stack iväg plus att jag hade sån huvudvärk att jag valde att sova en stund efter fikafrämmandet. Det innebar alltså att landet var ju tvunget att få lite kärlek idag istället, jag skulle lägga markduk och sen fylla upp med koskit samt spån från flistuggen. 
När jag höll på tyckte jag inte att det blev bra men när allt var klart och jag stod och tittade på dagens arbete, kan jag inte vara mer än nöjd. :) Vi fortsatte med lite annat pyssel som att hugga stubbar, titta över rosorna men sen valde vi också att njuta av solen som tittade fram.

Efter middagen sjönk vi både ner i soffan, jag med min virkning och Mr Traindriver med en padda. En skön avslutning på en härlig söndag. :)

                                     

Kommentarer

  1. Det låter superhärligt! Själva kom vi knappt utanför dörren igår, varken jag eller gubben.....så skönt att bara gå och skrota runt, jag i pyjamas och gubben i morgonrock =)
    Vi hinner nog plocka i ordning vi med så småningom.......

    Älskar dig <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?