Trötta kvällar

Fullt upp hela dagarna för att sen pysa ihop som en urblåst ballong på kvällarna. Frusen, snorig och nästan feberkänningar på kvällen men inget på morgonen. 


Idag var det länsfinal i Vi i femman. Amanda och Emil gick inte vidare men vad gör väl det? En kul resa har det varit från början till slut och att sluta på en hederlig silverplats och vara nästbästa femteklassarna i länet är inte dumt. De ska sträcka på sig och vara stolta. Förra veckan bakade jag tårtbottnar så här dags för att fira men den här gången så blir något annat. Rektorn och jag hade lite idéer. 
Annars knallar det på som "vanligt" kan man väl säga. Har satt igång med de nationella proven i svenska för sexorna, har haft i måndags och ska ha i morgon. Jag har däremot inte rättat nåt eller ens hunnit titta. Det är första gången jag har svenskan och eftersom dagen idag gått i ett har jag inte hunnit titta än. 

Nä nu ska jg försöka sova, jättetrött! 

Kommentarer

  1. Härligt med en andraplats, superduktiga ungar!
    Kanske är din tur att gå och bli sjuk, hoppas det inte påverkar våra planer....saknar dig!
    Ta hand om dig och var försiktigt ute i vårt vinterlandskap, både till fots och i bil....

    Älskar dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?