Stay in bed!

Det var vad kroppen min sa igår, ont överallt och feber visade det sig sen när jag kom upp. Meddelande till jobbet och administrationen och sen back to bed. Sov av och till men till lunch bytte jag sängen mot soffan och värmefilten. 
Framåt eftermiddagen kände jag att orken kom tilllbaka, disken kunde jag därför få undan och lite mat kunde lagas. 

Idag känns det bättre, febern var borta i morse och det enda som återstår är det onda i kroppen. Men man blir lätt rastlös, ett tydligt tecken på att det hela går åt rätt håll i alla fall. Jag försöker göra lite nytta, stickar på beställda raggsockor och lyssnar på ljudbok. Synd bara att jag inte har de nationella proven hemma, då hade jag ju kunnat rättat lite. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?