Så var den den här tiden förbi

Vilken skön ledighet jag har haft, sena kvällar och långa sovmornar. Jag känner mig helt klart utvilad och redo att börja jobba i morgon igen. Att vara hemma och ledig är inte så dumt, men att komma tillbaka till lite rutiner är inte så dumt det heller.
Jag tänker inte göra någon bloggsummering av året, jag har ju varit ganska dålig på att blogga under året och jag ska försöka bättra mig inför 2015. Det är väl roligare att kika in i en blogg som är bättre uppdaterad.  

Tankarna för det nya året är många, vad vill jag uppnå och vad har jag för mål och drömmar? Det är väl det vanliga, att behandla min kropp bättre än vad jag gjort tidigare. Då tänker jag främst med vad jag stoppar i mig men också att röra mer på mig. Jag ska helt enkelt ta hand om mig bättre. Jag har också  tänkt att 2015 får bli ett år fyllt med en massa klokskap. 


Det finns självklart många fler tankar för 2015, vad har "stjärnorna" bestämt för mig det här året? 
Vad kan jag själv påverka och göra för att mina drömmar och visioner slår in? 


Kommentarer

  1. Tiden har gått fort och den har varit superskön!
    Har blandade känslor inför jobbstarten men mest positiva då det ska bli skönt att få komma in i rutiner igen på alla sätt.
    Saknar dig och längtar till mars <3

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?