Ja just det ja, så var det ju...

Jag skulle bli bättre på att uppdatera, så det är väl bäst att göra det.


I morse vaknade jag till en vit värld, jag gillar snön men tröttnar onekligen på det här på-och-av-förhållandet som pågår just nu. Låt snön ligga eller låt det va liksom. 
Sov länge gjorde jag i morse dessutom,  trots att jag sov större delen av fredagen. Åkte ju hem från jobbet på fredagen pga huvudvärk/migrän som inte gav med sig. 

Hur som haver, vinden viner ordentlig utanför mitt fönster, det bara dånar och fläkten på toa låter som om den stryper en gris till och från. Egon är här, får väl se vilken förödelse den har med sig. Strömmen gick här vid 22-tiden och kom väl tillbaka halvtimmen senare. Det blinkar till ibland så jag är inte förvånad om den försvinner igen. Att det blir strömlöst är ganska mysigt, vi tänder en massa ljus överallt och umgås, på ett annat sätt än när strömmen är närvarande. Var förberedd för strömlöst ändå, hade fyllt upp dunken med vatten eftersom vi inte har nåt sånt när strömmen går. Det värsta är väl att toan, eller spolningen på toa inte funkar. Aldrig är man väl så nödig som i dessa fall... 



Kommentarer

  1. Hoppas Egon inte var allt för jobbig för er.. Kram Eva

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2