Snälla söta lilla hustomte

En ficklampa, modell större är borta. Puts väck, no where, ingenstans, gone with the wind och ja, jag kan nog hitta de flesta synonymer för just det här. Men galet är det, den finns verkligen ingenstans. Jag blir galen!
Min kloka syster sa att självklart är det den lilla hustomten, inte den stora som bot här, som gömt den för oss. Är han förbannad på nåt? Vad har jag gjort för att reta honom? Kan det vara så att han är sur för att jag inte tagit fram hans kompisar? Det har jag iaf gjort nu och lilla söta hustomten, jag ber verkligen om ursäkt. Du får jättegärna låna våra saker men lämna gärna tillbaka dem. ;)



Kommentarer

  1. Har hustomten blivit blidkad så du hittat lampan?

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?