Bloggen blir inte så uppdaterad längre...

Bloggen blir väl inte så uppdaterad längre. Trist? Jo jag tycker nog det och det ger mig lite dåligt samvete att jag inte skriver så mycket längre. Jag ska väl också helt ärligt säga att mina inlägg aldrig är så där "djupa" med funderingar och tankar om livet. Jag har inte heller en blogg som är inriktad på ett specifikt sätt, som matlagning, träning eller handarbete.
Det kanske är dumt att man inte är så strukturerad i bloggen men jag är nog inte så strukturerad själv, så då är det ju inte så lätt. Haha!

Men här kommer en liten bildkavalkad från ett par helger. :) En middag ute med vänner, en ljuständningsturné innan allhelgona, en hotellweekend i Malmö med god mat och drinkar.
Och till sist blev det lite julinspiration vid handlingen...








ett något dimmigt Malmö, så pass att större delen av Turning Torso inte syntes.




nothing is greater then love 














Kommentarer

  1. Strukturerad eller inte, det är kul att läsa din blogg.
    Hoppas du får en kanonhärlig dag och helg.

    Älskar dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?