Så var vi igång igen...

Så har jag jobbat i dagarna två, eller ja igår var väl inte så mycket jobb egentligen. Uppstart med info från rektorn, lååång lunch och sen ännu mer information på eftermiddagen. 
Att vakna igår morse var väl inte så svårt, lyckades typ inte somna. Jag trodde först att dagen skulle bli riktigt jobbig pga det men det gick bra ändå. 

Idag har det ialla fall känts som jobb, schemat har fixats till och försökt få ihop tider så det passar alla. Vi har plockat upp och bockat av böcker, tittat i läromedel, plockat i ordning på papper och fixat andra praktiska saker. 
Det är kul att vara igång igen, lite mer fix och trix resten av veckan, för att sen välkomna eleverna på måndag! 
I can't wait!


Kommentarer

  1. Så roligt att vara igång igen......däremot är jag helt slut när kvällarna kommer....har inte hittat ON-knappen än.. =)

    love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?