Augusti och häcken full...

Det går i ett nu och har gjort de senaste dagarna. I morrn åker vi iväg på lägerskola med eleverna och det ska bli riktigt kul! Eleverna är taggade och ser fram emot det. Jag och de två andra som sover kvar av personalen kommer vara sjukt trötta på fredag! Men det är det värt!
Ingen skoldag på fredagen eftersom det blir lååång dag för alla på torsdag, så jag behöver inte ha huvudet med mig för några lektioner på fredag. Perfekt! 
Dock måste jag göra veckoschema och skicka hem, helst fredag för att slippa sitta i helgen. Håll tummarna för att jag "orkar" på fredag. ;)

Idag trillade Panduro hobbys katalog för 2014/2015 och självklart gjorde jag en beställning... en julbeställning tillfråga på allt. Haha! Galet! 
Men det jag vill ha brukar alltid ta slut så fort så det var lika bra! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2