Älskade lilla mamma


Idag skulle min älskade lilla mamma ha fyllt år, 65 små tårtljus skulle stå på hennes jordgubbstårta.
Nu sitter hon istället där uppe på sitt moln och skrattar, dinglar med benen över den mjuka kanten, ler och känner stolthet när hon ser ner på mig och min syster. 
Jag önskar att jag kunde få, om så bara för en liten sekund, höra hennes röst, höra hennes skratt och få känna hennes armar runt mig. Sorgen och saknaden kommer aldrig att gå över, den finns alltid närvarande och jag har lärt mig att leva med den. 


Grattis till dig min fina mamma, hoppas du blivit firad ordentligt. Jag älskar dig!






Kommentarer

  1. Du skriver så fint och det stämmer så bra!
    Åren går så fort, tycker inte det var länge sen som mamma försvann för oss. Det märks även på grabbarna att åren går, en som ska börja i åttan och en i sjuan...tur det inte märks på oss att åren går. =)
    Älskar dig, ses snart <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?