Dag 2

Alltså seriöst! Jag hann inte ens ha semester i en dag förrän jag var på jobbet igen. Fast det är klart, då skulle jag möta en av tjejerna på förskolan för att handla 50 års present till en annan av dem. 
Vi hittade en massa grejer. Vi bestämde oss för att köpa sånt hon får användning för istället för nåt som ställs i skåpet och inte används. Då min kumpan för dagen  bokstavligen hatar att slå in paket och jag är tvärtom tog jag på mig inslagningen. Som i sin tur resulterade i att jag fick åka dit idag med... Galet! 


Idag har jag fixat till naglarna med, tre veckor sen sist och en galen utväxt. Återbesöket var planerat till två veckor framöver och innan dess hade jag, helt ärligt, blitt galen. 


Nu är det sängen som gäller, är toktrött! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2