Det kan jag ju inte påstå direkt...

Att "livet" blev lättare med den här skenan vet inte fan. Okej, den molande smärtan har blivit bättre men man är ju något orörlig förstås. Att bara ta på sig en jacka och rätta till kragen på höger sida är totalt omöjligt och försöka använda vänster hand mer än tidigare är också svårt. Allt tar lite längre tid...
Men förhoppningsvis blir jag bättre och då får jag stå ut!

Något annat som inte heller gör "livet lättare" är den här kylan som är just nu. Regnet kan jag ta, men att det är så kallt. Fy fan, i natt sov jag med flanellpyjamas och ikväll eldar Lokförarn i kamin så jag förhoppningsvis ska slippa frysa.
Men i morse, när jag drog upp gardin var jag bra sugen på att krypa ner i sängen igen. Det var nästan ett sånt där film-mys-i-sängen-dag som kan komma på sommaren.
           På väg hem från jobbet idag

Imorgon är det Talangjakten på jobbet och som de har jobbat . De som är med och ordnar det är ju femteklassarna och det har verkligen jobbat. Det ska bli kul att se för hela F-1 har också jobbat stenhårt med sina sång och dansframträdanden. De är ju så söta!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?