Dagarna bara rusar förbi...

Helt galet så fort veckorna och dagarna går. Det beror nog mest på att de senaste veckorna har varit ganska hektiska med omdömen som ska skrivas och utvecklingssamtal som ska genomföras. Utflykter och friidrottsdagar som ska planeras, ämnen och projekt som ska avslutas inför sommarlovet. 
Men, oj vilket roligt jobb det är ändå! Jag har finfina elever, har suveräna arbetskamrater som gör arbetet lätt.

Vilka dagar det har varit nu då, det har ju bokstavligen exploderat ute. Kaprifolen blommar och likaså syrénen, så ska jag göra saft iår gäller det att vara med tror jag. Får köpa hem ingredienser så jag kan göra en sats, är ju bra att ha. 

Nu har jag sjunkit ner i min "badenbaden"  och sippar på ett glas vin, lyssnar till fågelsången och njuter av kvällen.
Vad gör du? 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?