Jorasåatte!!

Tänk om jag något år kunde krypa säng på just den här dagen och tänka för mig själv, Ha! I år blev jag iaf inte lurad...
Men nej, det händer inte i år heller!

Läste tidningen mycket noggrant och tyckte nog att jag snabbt kunde lista ut dagens aprilskämt. Lyssnade inte på radion i morse när jag åkte till jobbet och tyckte därför att dagen började bra. 
Men så, första lektionen med en f-1a hände det. En liten skrutt pekade på min tröja och sa; Du har en fläck där! 
Jag, som egentligen inte borde blivit förvånad över påståendet, tittar ner och får därför repliken... 
April, april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill...

Jahaja! Tack då! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2