Inte alltid som man tänkt sig

Så som jag hade tänkt dagen i förmiddags, så blev det inte nu framåt eftermiddagen.
Jag stannade hemma idag från vattendansen, sittandes under värmefilten och med vetekudden liggandes på magen med en djävulsk mensvärk. Ibland påverkas jag inte alls och vissa gånger kan jag inte göra något mer än att ligga i fosterställning och kvida. Tabletter hjälper inte, jag tuggar och tuggar men nope, not a thing happens!


Så dagen blir inte som man tänker sig alltid men blir väl bra ändå. Fast tankarna finns hos tanterna på vattendansen, på skratten vi alltid ger och hur galen Tomas är. Torsdagens pass är veckans höjdpunkt så att missa den känns faktiskt sådär. Nu dröjer det ju en hel vecka till nästa gång, men dagarna springer ju iväg så snart är det nog torsdag igen! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?