En vanlig söndag i april 2014

På lördagen innan sportlovet var jag iväg på kulturellt evenemang. Jag var med anna och Sofia och såg Ola Salo som Jesus i Jesus Christ Superstar. En bra start på ett lov liksom tycker jag.
Nu kommer påsklovet och vad gör jag? Jo, jag börjar det med lite kultur igen! 
Ikväll är det konsert på Konsert och Kongress och Lokförarn fick biljetter i present. Vi ska se Weeping Willows, sist vi skulle gå blev det ju inställt. Det var tydligen dubbelbokat, Weeping och Sissel (med efternamnet jag inte tänker skriva) så vi fick inte se den gången.
Men ikväll så ska det ske, kul också för gruppen var väl ingen grupp jag lyssnade på direkt förut men som vuxit en del. 

I övrigt blir der pyssel hemma idag, tvätt, fix i trädgården och sen måste jag gå en promenad. Jag behöver det! 
Vad hittar du på idag? 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?