Det lider mot sitt slut

Påsklovet lider mot sitt slut, iaf för min del. I morgon är det dags att gå tillbaka till jobbet och så skönt det är att inte ha någon form av "söndagsångest" längre. Jo, jag trivdes på arbetet förut också men ångesten över att gå tillbaka till jobbet var trist ändå. Jag menar det är skönt att vara ledig liksom.

Idag är planen att jobba lite i trädgården. Lokförarn åkte till jobbet för ett par timmar sen och jag gick upp med honom bara för att komma upp utan att få "problem" i kväll att sussa. Men även om jag är uppe, så är jag långt ifrån igång än så länge. Ska dricka kaffe strax tänkte jag och se ett eller kanske två avsnitt av en favoritserie, Desperate housewifes.

Vad gör ni andra en dag som denna, ledig och allt?

Kommentarer

  1. Har ingen jobbångest heller men jag skulle inte tacka nej till fler lediga dagar...... =)
    Dagen idag kommer njutas av och även en del måsten ska göras. Blir en tur på hojen också.

    Love U

    SvaraRadera
  2. Det blev en lång tur (17 mil) på hojen.....måstena får vänta, tvättar bara och ska läsa läxan till i morgon.... =)

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?