Så var det över

Söndagkväll och helgen lider mot sitt slut.
Sjunker ner i soffan med mitt bubbelvatten och ska ge Nobels testamente en chans. Har sett Studio sex med fröken Malin Crépin som Annika Bengtsson och tyckte väl inte riktigt att hon lyfte rollen som Helena Bergström gör. Helt ärligt förstår jag inte varför man börjar en "serie" med en skådis för att sen låta nån annan fortsätta.

Jaja, skit i det!
Jag har alltid gillat Marklunds böcker men den här har jag inte läst. Jag har påbörjat men inte avslutat. Det beror helt och hållet på att jag inte har lockats varken av titeln eller av bokomslaget. Marklund själv i aftonklänning på väg upp i trappen i Blå hallen.



Jaja, här kommer helgen i bilder! En ganska odramatisk helg!


en ganska grå dag startade fredagen

men jag tycker jag lyckades avsluta den bättre

att sitta på motionscykeln och inte komma nån vart är ju rätt boring.
Men att ha "fri-kortet" framför sig gör det hela något lättare...


och så avslutar vi helgen med att pudra hela trädgården i vitt puder.
Jag tror att det är för att det är semmeltisdag till veckan. ;)


Kommentarer

  1. Jag försökte titta på filmen på 3:an med Adam Sandler och Jennifer Aniston....men jag orkade inte utan gick och la mig istället.....lördagens uteliv tog ut sin rätt. Jag var ju inte i säng förrän kl 03.00 på söndagmorgonen.....sov sen bara till 9.00.....men det var en kul kväll.
    Vi var på barinvigning av klubben i Lindesberg, mycket trevligt!

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?