För 68 år sen...

Idag firar vi!
Vi firar att just idag för 68 år sen såg min pappa dagens ljus. Världens bästa pappa som ställt upp oavsett vad saken gällt. 
Kört mig och mina kamrater till basketmatcher, kört tre fnittriga och uppspelta tonåringar till deras första konsert med idolerna New kids on the block, hämtat en överförfriskad dotter en sen natt (eller tidig morgon beror lite på hur man ser det) på landet.
Torkat mina tårar när hjärtat mitt blivit sviket och tröstat med orden :
 "kysser du en står tusen och gråter, mister du en står dig tusen åter

Vi firar min älskade pappa, en av anledningarna till att jag faktiskt står på denna jord. 
Min Pappa, världens bästa!  
Jag älskar dig av hela mitt hjärta! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?