Trettio och trettioett

Ny månad och jag ligger efter med den här listan så för att avsluta det kör vi på two-in-one i det här inlägget! 

30. En grej jag är himla bra på.
Jag är bra på så mycket att det är svårt att nämna bara en grej! ;)
Jag tycker jag är bra på att laga mat och baka, jag tycker att jag är bra på att ta fina kort (kan också bli bättre på det), jag är bra på att vara lyhörd, omtänksam och ompysslande. Jag är bra på att stöka till och jag är bra på att få ordning på saker jag stökat till. 
Jag är bra på att se saker från den ljusa sidan och oroar mig inte i onödan. 

31. Den bästa fikan är ju som vi alla vet...
Den bästa fickan är tillsammans med vänner, gott kaffe och något smarrigt till. En vaniljlatte från Espresso house eller en "vanlig" kopp hemma med nybakad semla till. 




Kommentarer

  1. Puss på dig, du sötaste lillsyster yster!

    Jag älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det känns fint att du vet att du är bra på så många saker! Jag instämmer i alla utom det där med att stöka och laga mat för det vet jag ingenting om. Jag väljer istället att lita på dig där. :-)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?