Tanka

Idag har jag verkligen tankat. Ja, alltså tankat vänner och skratt. Love it!

Först blev det en tur till Pernilla och Mats, prata lite, skratta lite och prata lite till. Ja, så skratta lite till igen. 


Kolla lite OS eftersom vi inte har de kanalerna, så jag fick möjlighet att se tjejernas stafett. Bra jobbat tjejer!!
Till kvällen blev det lite tillfix och sen ta bilen in till stan rör att träffa anna. Tillsammans med Sofia skulle vi se Jesus Christ Superstar på Cloetta Center. 
Mat på thairestaurangen Yellow Fellow innan och det var jättegod mat där. Testa! 



En dag/kväll jag fyller på i må-bra-kontot!



Kommentarer

  1. Det var fantastiskt igår! Jag hade längtat så länge, inte bara efter Ola utan efter att få det du beskriver!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag med!! Gillar verkligen att "hänga" med dig. Som jag sa igår, sen jag kom i "lag" med dig gör jag så mycket mer "kulturella" saker! :D

      Radera
    2. Ja jag står fast vid att jag är bra för dig! ;-)

      Radera
  2. Å snart får vi tanka lite systerenergi också! Ser så fram emot att ses och få tjattra lite.

    Love U

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?