Sportlov och överraskningar

Sist jag hade sportlov gick jag i skolan men nu när jag jobbar får jag ändå sportlov! Lovely! 
Tog brumbrum-bilen till Strängnäs idag, hälsa på syster med familj och låta grabbarna kassera in sina "gamla" födelsedagspresenter. Så i morgon blir det bio för hela slanten, grabbarna får gå på det de vill se och så smiter jag och syrran iväg och tittar på nåt som "passar" oss. ;)

Idag ska vi överraska, får återkomma senare om det. Men jag tycker sånt här är så grymt kul!! 


Kommentarer

  1. Härligt med sportlov! Kanske får jag återse det nästa år, kanske inte. Vi får se vad jag känner för! (För även om jag får återgå till lärare så får jag välja själv om jag vill behålla semestertjänsten har jag förstått det som.)

    SvaraRadera
  2. Inge taxinge den här gången heller? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej så dumt! Det hade jag inte en tanke på men den här gången gör det nog inget. Vi är ätit så mycket gott ändå... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Tummen upp eller tummen ner?

Sommar 2017, del 2