Kan inte gå fort nog

På nåt sätt känns det som om den här veckan inte kan gå fort nog, jag ser verkligen fram emot helgen och en veckas sportlov.
Till helgen blir det träff med anna (med litet a) och Sofia för att gå och se Jesus Christ Superstar i Cloetta Center. Det blir alltså inget "Mellomys" för min del på lördagkväll.
Men vet ni vad? Jag lär inte vara speciellt ledsen för jag tycker det ska bli grymt kul att se JCS ...


Sportlov sen då, det ska bli riktigt skönt. Har en resa upp till syster inplanerad, det ska bli lite sportlovsaktiviteter tillsammans och så har vi en överraskning att göra. Det ska bli sååå kul och jag har så svårt att vara tyst. Men skärpning! Jag måste vara tyst men kul ska det bli!

Kommentarer

  1. Men varför skriver du med stort A då?... ;-)

    SvaraRadera
  2. Ska bli mysigt att få umgås lite med dig! Saknar dig, lillsyster yster <3

    Love U

    SvaraRadera
  3. Åhhh jag vill oxå se JCS ! Min sommarchef Magnus är med i den :)
    Hoppas ni gillar den!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?