Happy Valentine's day



All kärlek åt eder! Eller typ nåt sånt. 
En speciell dag för att fira kärleken. Jag gillar idén att fira kärleken varje dag men just idag finns det materiella ting i överflöd att tillgå. Det är chokladaskar, nallebjörnar, recept på tre-rättersmiddagar och ja, gud vet allt. 

Jag har köpt en chokladask, ni vet en med marabou-hjärtan, som visserligen slutligtvis hamnar i min mage. Att köpa presenter till Lokförarn är inte lätt, för han vill sällan ha. Men något litet tycker ändå jag... 
Nåt som jag också varje år gör är att annonsera i Corren. En liten annons utan bild eller "namn", det blir liksom en grej mellan mig och Lokförarn då. :)
Svärmor lyckades lista ut ett år att det var jag som satt in den och på hennes begravning fick jag veta att hon klippt ut den och sparat den i plånboken. Den lilla gumman! 

Eftersom jag jobbar sent idag och Lokförarn åker innan jag hunnit hem får vi fira lite innan. Jag bakade kärleksmums igår och stansade ut små hjärtan. Det får bli till kaffet efter lunchen. 




Sen åker jag till jobbet och delar ut alla hjärtansdags kort i klassen. 

Glad alla hjärtansdag på er! 

Va? Vad sa du? Om jag får något?
Haha, nä det tror jag inte serru... ;) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?