8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

Igår skulle egentligen det här inlägget ha publicerats, iaf om jag ska följa "blogguppdraget" men vet ni vad? Jag hade en sån mega-jobbig-deluxe-extra-allt-huvudvärk att jag orkade inte ens titta... 
Så inlägget kommer idag istället!

Okej, vilken författare skulle jag hångla med, ja under pistolhot självklart, eftersom jag helst kelar med Lokförarn. ;)

Men vänta lite, med vem?!? Alltså allvarligt, de manliga (för en manlig vill jag gärna ha) författarna som trillar in i skallen utan att googla, skulle inte ens under pistolhot hånglas med. Att googla känns ju lite "överkurs" så jag lämnar WO i det här inlägget... 

Kommentarer

  1. Haha, skrev detta inlägg idag även om det inte är publicerat än och guess what! Jag googlade!! Hahahahaha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna, efter att jag publicerat googlade jag med! :)

      Radera
  2. Jag skulle kunna välja utan google, frågan är ju hur många böcker som måste skrivas för att man ska räknas som författare? ;)
    Magnus hedman kör jag på, eller Andreas Carlsson. Dock krävs inga pistolhot bara ett godkännande av min käre sambo haha

    SvaraRadera
  3. Magnus Hedman eller Andreas Carlsson utan tvekan! Dock krävs inga pistolhot bara ett godkännande av min käre sambo ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar! Ställer du en fråga svarar jag i samma inlägg och ibland kan jag till och med kommentera det du skrivit så kika gärna in igen...

Populära inlägg i den här bloggen

Tiden går fort när man har roligt...

Sommar 2017, del 2

Tummen upp eller tummen ner?